Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 29 maart 2021.

19-03-2021 14:56

 

Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 29 maart 2021.

 

Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers.

Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 29  maart 2021 de dienst weer.

 

Wij rijden direct onze normale dienstregeling weer, via onze normale route.

Voor de eerste reizigers die weer instappen is er een attentie beschikbaar.

Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt per 29 maart 2021.doc  Klik hier voor alle details

Nieuws

21-04-2019 11:52
Komende maand start in Elst de Nationale Diabetes Challenge. Vanuit Overbetuwebeweegt.nl ondersteunen wij dit initiatief.   Wilt u bijgevoegd nieuwsbericht delen via de kanalen van uw wijkplatform? De foto en de logo��s in de bijlage kunt u rechtenvrij gebruiken. Alvast bedankt.   Als u...
31-12-2018 19:45
Hier de nieuwsbrief 2018/2019. Deze heeft ook in het Gemeentenieuws gestaan. WIJKPLATFORM.Nieuwsbrief dec. 2018.doc (959488)
30-09-2018 21:52
Spoorkruisingen Elst Noord 17 sept 2018.pdf (223802)    
18-09-2018 12:21
-Persbericht Wie wint eerste Duurzaamheidsprijs Overbetuwe24072018.pdf (251365)
31-07-2018 11:12
In de Gelderlander van 31 juli 2018 een leuk artikel over onze duizendpoot en tevens voorzitter van WPEN Willy Peters.  
27-07-2018 08:02
  Wie wint de eerste Duurzaamheidsprijs Overbetuwe? Welke organisatie en welke persoon hebben het beste idee, het mooiste plan of het meest kansrijke project om Overbetuwe duurzamer te maken? Dat is de vraag waar de jury van de Duurzaamheidsprijs Overbetuwe zich de komende maanden...