Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.

28-11-2020 12:42
 
 
 
 
 
Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.
Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers.
Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 30 november 2020 de dienst weer.
Wij rijden direct onze normale dienstregeling weer, via onze normale route.
Voor de eerste reizigers die weer instappen is er een attentie beschikbaar.
Buurtbus 556 Overbetuwe is de buurtbus die rijdt tussen Heteren, Driel, en Elst.
In de Buurtbus kun je alleen betalen via de OV-chip kaart, of via een pinpas.
Onze dienstregeling op woonplaatsniveau:
Richting Elst
Vertrek Heteren –Schoutenkamp: 07:53 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 16:53 uur.
Vertrek Driel – Cremerstraat: 08:03 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:03 uur.
Richting Heteren
Vertrek Elst – Europaplein 08:27 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:27 uur.
Vertrek Driel – Grote Breeken  08:40 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:40 uur.
Meer informatie is hier te vinden: www.breng.nl
Onze Buurtbus is inmiddels aangepast met een kuchscherm van ontspiegeld veiligheidsglas dat de bestuurderspositie afschermt, en een ventilatiesysteem met speciale filters. Deze combinatie is ingebouwd ten behoeve van de virusveiligheid van chauffeur en passagiers.
Net zoals in de normale bussen is het mondkapje voor passagiers verplicht.
Wij hopen u graag weer als passagier te mogen begroeten.
 
Voor informatie: Jan van Brakel :06-23064209

 

Nieuws

10-08-2013 08:40
Foto's Elly Holtrop Geacht bestuur   Deze vrijdag, 9 augustus, zijn de herinneringspaaltjes geplaatst bij alle koninglindes.   Het is een lange traditie dat gemeenten koningsbomen planten bij een troonwisseling. Ter gelegenheid van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander heeft...
31-07-2013 05:33
Op 3 juli 2013 vond er een bijeenkomst plaats van dorpsraden en wijkplatforms. Klik hieronder voor het verslag   Eigen bijeenkomstDenW.doc (74240)  
13-06-2013 18:17
 WPEN en de HvOB hebben samen met Vivare deze door Vivare betaalde (sleutelmuntactie van Vivare) BBBQ (buurtbarbeque) op zat 8 juni van 16.00 tot 21.00 uur op het pleintje naast het kantoor van de HvOB georganiseerd. H.v.O.B stelt o.a het gebouw ter beschikking en WPEN de tent. Hier een...
23-05-2013 20:48
Wmo centrum in Triade Persbericht 6 juni bew.avond WMO-centrum Elst Noord.doc (129536)
20-05-2013 19:57
    Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013   Mvr Sandra Mennen van de Gemeente Overbetuwe....(Foto Fred Bootsma) WMO_def.pdf (80,9 kB)    
01-05-2013 21:09
BELANGRIJK!!!!!!!   INFORMATIEAVOND WMO     KLIK HIER VOOR DE UITNODIGING