Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.

28-11-2020 12:42
 
 
 
 
 
Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.
Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers.
Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 30 november 2020 de dienst weer.
Wij rijden direct onze normale dienstregeling weer, via onze normale route.
Voor de eerste reizigers die weer instappen is er een attentie beschikbaar.
Buurtbus 556 Overbetuwe is de buurtbus die rijdt tussen Heteren, Driel, en Elst.
In de Buurtbus kun je alleen betalen via de OV-chip kaart, of via een pinpas.
Onze dienstregeling op woonplaatsniveau:
Richting Elst
Vertrek Heteren –Schoutenkamp: 07:53 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 16:53 uur.
Vertrek Driel – Cremerstraat: 08:03 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:03 uur.
Richting Heteren
Vertrek Elst – Europaplein 08:27 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:27 uur.
Vertrek Driel – Grote Breeken  08:40 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:40 uur.
Meer informatie is hier te vinden: www.breng.nl
Onze Buurtbus is inmiddels aangepast met een kuchscherm van ontspiegeld veiligheidsglas dat de bestuurderspositie afschermt, en een ventilatiesysteem met speciale filters. Deze combinatie is ingebouwd ten behoeve van de virusveiligheid van chauffeur en passagiers.
Net zoals in de normale bussen is het mondkapje voor passagiers verplicht.
Wij hopen u graag weer als passagier te mogen begroeten.
 
Voor informatie: Jan van Brakel :06-23064209

 

Nieuws

05-10-2016 08:57
 ELST - In een rijtjeshuis aan de Verdistraat in Elst is een hennepkwekerij aangetroffen. Dat meldt wijkagent Frans Nijholt op Twitter. Op de zolderverdieping van de woning stonden 125-150 planten. De stroom voor de kwekerij werd illegaal afgetapt. Het is niet bekend of er aanhoudingen zijn...
03-10-2016 12:25
Echt weten hoe gemeente Overbetuwe werkt? Wij nodigen u uit!   Die ambtenaren, waar houden die zich eigenlijk mee bezig? Wat doet een raadslid of wethouder? En wie heeft het eigenlijk voor het zeggen?   Op twee avonden nemen we u mee in de wereld van het gemeentewerk. We bieden u twee...
01-10-2016 09:38
16.09.28 Mail met aanvullende informatie Week van deVeiligheid.pdf (401241)
24-09-2016 10:41
Lieve mensen, wacht nu eens even af wat er terug gaat komen, toen wij als Wijkplatform Elst Noord en Leefbaarheidsgroep Koniginnenbuurt druk waren met onderzoeken en het laatse half jaar met werkgroepen samen met de Gemeente en de uitvoerenden diverse vergaderingen hebben gehad, hebben wij jullie...
26-07-2016 21:22
Ik, John Baaijens,  ben bezig met het voorbereiden van de informatieavond 'Veiligheid op en rond het spoor' voor bewoners van Elst-Oost en Noord, die nabij de spoorlijn wonen. Die avond is op 7 november in De Kik. Er zijn een paar vragen waar we vooraf graag al een antwoord op willen weten:...
10-07-2016 13:44
Wij zijn bij de presentatie van de 3 ondernemers (die zich hadden ingeschreven) voor de klus van de speeltuinen in Elst Noord geweest. En ik mag wel zeggen dat er heel veel werk is gemaakt door alle 3 !! Er waren prachtige oplossingen bij om onze speeltuinen weer van deze tijd te maken. Onze...
15-02-2016 09:19
https://www.facebook.com/events/948854748516553/
09-12-2015 12:18
Flyer Onsoverbetuwe v2.pdf (2344336)
13-11-2015 09:22
Rioolwerkzaamheden.pdf (1203896)
07-11-2015 11:36
Wat een geweldige prestatie van alweer het Wijkplatform Elst Noord, na een jaartje van rust en de andere deelnemers ook eens de kans te geven zijn wij weer terug. En hoe, gewoon weer de ons zo vertrouwde 1e plaats !!! Prachtig - Geweldig - Super - Chappo !!! Bedankt allemaal van een nog grieperig...
<< 6 | 7 | 8 | 9 | 10 >>

Contact