Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.

28-11-2020 12:42
 
 
 
 
 
Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020.
Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers.
Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 30 november 2020 de dienst weer.
Wij rijden direct onze normale dienstregeling weer, via onze normale route.
Voor de eerste reizigers die weer instappen is er een attentie beschikbaar.
Buurtbus 556 Overbetuwe is de buurtbus die rijdt tussen Heteren, Driel, en Elst.
In de Buurtbus kun je alleen betalen via de OV-chip kaart, of via een pinpas.
Onze dienstregeling op woonplaatsniveau:
Richting Elst
Vertrek Heteren –Schoutenkamp: 07:53 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 16:53 uur.
Vertrek Driel – Cremerstraat: 08:03 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:03 uur.
Richting Heteren
Vertrek Elst – Europaplein 08:27 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:27 uur.
Vertrek Driel – Grote Breeken  08:40 uur. Daarna ieder uur. Laatste vertrek 17:40 uur.
Meer informatie is hier te vinden: www.breng.nl
Onze Buurtbus is inmiddels aangepast met een kuchscherm van ontspiegeld veiligheidsglas dat de bestuurderspositie afschermt, en een ventilatiesysteem met speciale filters. Deze combinatie is ingebouwd ten behoeve van de virusveiligheid van chauffeur en passagiers.
Net zoals in de normale bussen is het mondkapje voor passagiers verplicht.
Wij hopen u graag weer als passagier te mogen begroeten.
 
Voor informatie: Jan van Brakel :06-23064209

 

Nieuws

01-07-2014 21:49
De bewoners kunnen dan op facebook van de politie. Hier worden weleens wat berichten geplaatst door de politie en bewoners kunnen hier ook op reageren. Klik op het logo  
30-05-2014 09:51
VOETBAL KIJKEN IN DE UITVLUCHT!!!!!!     ALLE WEDSTRIJDEN VAN HET NEDERLANDS ELFTAL zijn te zien in de Uitvlucht Onder het genot van iets lekkers. Dus kom gezellig allemaal kijken   Jongerencentrum De Uitvlucht Prins Hendrikstraat 5a (gebouw Triade, 1ste...
25-05-2014 09:28
De tijd vliegt. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik u benaderde met de vraag om beschikbaar materiaal bij mij aan te leveren. Helaas heb ik niet van iedereen een reactie vernomen. Het materiaal, dat ik ontving, zend ik u hierbij toe met het verzoek dit op uw eigen website te plaatsen. Ik doe dat...
02-05-2014 18:50
    NOORD TANGENT DEFINITIEF VAN DE BAAN. Na jarenlang strijden is het gelukt........de Noord tangent is definitief van de baan. Willy Peters van Wijkplatform Elst Noord en Ben Holtrop vanLBG Koninginnebuurt hebben dit heden middag te horen gekregen van wethouder Jan van Baal. Willy...
25-04-2014 16:21
  Op 25 april 2014 is onze penningmeester Theo van Beuning benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Theo van harte gefeliciteerd...je hebt hem dik verdient!!!!!   Foto: Henk  ten Westenend  
16-04-2014 16:03
We kregen het trieste bericht van het toch nog plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerde bestuurslid   Joke de Wolf.   We wensen haar man en verdere familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.  
15-04-2014 07:48
 ‘Sport doet meer’  begint met eerste tennislessen ! ‘Sport doet meer’ start op dinsdagmiddag  22 april om 14.30 uur op de tennisbanen van de Helster te Elst met de eerste tennislessen voor mensen met een Wajong-uitkering. Met dit initiatief  van Driestroom, tennisvereniging de...
14-03-2014 10:32
Persbericht _ Nieuwe hobbyclub van Stuw Platform Overbetuwe in samenwerking met Tertzio.doc (107008)              
05-02-2014 14:30
Hallo allemaal,   Sinds een 1/2 jaar is er op de woensdagmorgen in het Triadegebouw aan de Prins Hendrikstraat 5a van 10 tot 12 uur een gezellige koffiemorgen waar iedereen van harte WELKOM is voor vragen van allerlei aard - een kopje koffie - gezellig praatje - krantje lezen - spelletje...