De boodschappenbus!!!!!

02-02-2018 21:34

Beste buurtbewoners.

Vanaf donderdag 1 februari is de Elster Boodschappenbus officieel in gebruik genomen. In aanwezigheid van wethouder Van Hoeven is de sleutel van de bus door Attent overgedragen aan vrijwillig chauffeur John van Meeteren.

 

 

Wilt u graag de markt en winkels in het centrum van Elst bezoeken en kunt u daar zelf niet komen? Rij dan mee met de Boodschappenbus, die er speciaal is voor inwoners van Elst met beperkte mobiliteit. Vanaf 1 februari 2018 rijdt iedere donderdagmorgen tussen 10.00 - 13.00 uur de Boodschappenbus door Elst.

Meer informatie over de rij route- en tijden: http://bit.ly/2nli9ee
Aanmelden of vragen stellen via tel.nr. (0481) 374926 (Algemene Hulpdienst Elst), elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 10.00 uur. Aanmelden kan tot de woensdagochtend ervoor. Kosten: € 2 per retour

De Boodschappenbus wordt mogelijk gemaakt door Attent zorg en behandeling, Stichting Algemene Hulpdienst Elst en het Sociaal Kernteam.

 

Nieuws

03-02-2020 09:45
Special Kids Day    17 mei 2020      Kinderburgemeester Salma Bensiali nodigt alle kinderen met een beperking uit de gemeente Overbetuwe uit om een geweldig feest te komen vieren. Ook hun ouders, broers en zusjes zijn welkom. Salma heeft een broer met een beperking...
13-01-2020 13:29
      Buurtbus 556 Overbetuwe   Buurtbus 556 Overbetuwe  verzorgd sinds de start op 10 december 2018 op werkdagen de   verbinding  tussen Heteren, Driel en Elst. Veel tevreden passagiers hebben we sindsdien al vervoerd. We kunnen rustig stellen dat de...
19-11-2019 15:47
Nieuwsbrief november 2019.doc (165888)   Hier vind u de nieuwsbrief van het Oranjefonds.
14-11-2019 16:08
PERSBERICHT Stichting 4WDCARE   Persbericht1.pdf (205746)
16-10-2019 09:53
  Informatie voor inwoners over project Spoorkruisingen Elst Noord   Spoorkruisingen nieuwsbericht voor wijkkrant en wijkplatforms1.docx (766247)    

MML

13-10-2019 13:01
WPEN tijdens de Mobiel Media Lab. Wie van WPEN  zouden dit zijn. Meen in de rechter persoon Willy P te herkennen.  
05-10-2019 11:11
  Kom naar het  Mobile Media Lab  van de politie     De truck staat in de week van de veiligheid op vrijdag 11 oktober van 10.00 uur - 16.00 uur in het Centrum van Elst, gelegen aan de Dorpsstraat. Komt u ook?   Zie hier de flyer Flyer MML1.docx (341,9 kB) 
03-05-2019 13:49
Elst 2-5-2019.   Op maandagavond 29 april 2019 heeft het WPEN in samenwerking met de Brandweer Elst een testrit met de TAS gehouden door enkele wijken in Elst Noord en een gedeelte van Elst Zuid om te zien of de Hulpverleningvoertuigen van Ambulance, Politie en Brandweer zonder problemen bij...
21-04-2019 11:52
Komende maand start in Elst de Nationale Diabetes Challenge. Vanuit Overbetuwebeweegt.nl ondersteunen wij dit initiatief.   Wilt u bijgevoegd nieuwsbericht delen via de kanalen van uw wijkplatform? De foto en de logo��s in de bijlage kunt u rechtenvrij gebruiken. Alvast bedankt.   Als u...
31-12-2018 19:45
Hier de nieuwsbrief 2018/2019. Deze heeft ook in het Gemeentenieuws gestaan. WIJKPLATFORM.Nieuwsbrief dec. 2018.doc (959488)
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Contact