De boodschappenbus!!!!!

02-02-2018 21:34

Beste buurtbewoners.

Vanaf donderdag 1 februari is de Elster Boodschappenbus officieel in gebruik genomen. In aanwezigheid van wethouder Van Hoeven is de sleutel van de bus door Attent overgedragen aan vrijwillig chauffeur John van Meeteren.

 

 

Wilt u graag de markt en winkels in het centrum van Elst bezoeken en kunt u daar zelf niet komen? Rij dan mee met de Boodschappenbus, die er speciaal is voor inwoners van Elst met beperkte mobiliteit. Vanaf 1 februari 2018 rijdt iedere donderdagmorgen tussen 10.00 - 13.00 uur de Boodschappenbus door Elst.

Meer informatie over de rij route- en tijden: http://bit.ly/2nli9ee
Aanmelden of vragen stellen via tel.nr. (0481) 374926 (Algemene Hulpdienst Elst), elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 10.00 uur. Aanmelden kan tot de woensdagochtend ervoor. Kosten: € 2 per retour

De Boodschappenbus wordt mogelijk gemaakt door Attent zorg en behandeling, Stichting Algemene Hulpdienst Elst en het Sociaal Kernteam.

 

Nieuws

09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)
04-03-2017 22:01
Uw brief van Uw kenmerk Ons kenmerk Datum Verzonden...
26-12-2016 20:09
Aan allen, Toen ik zo juist langs de gemeentewei kwam, zag ik tot mijn grote vreugde dat de vernielingen die begin december waren aangericht op onze gemeentewei c.q. speeltuin door de gemeente zijn hersteld. Dus ook de plaquette die door het Wijkplatform Elst Noord tijdens de hernieuwde...
05-12-2016 08:40
    Een kleine moeite, maar wel een veilig gevoel. Meld u aan voor de whatsapp groep in uw buurt. Klik op deze link  http://www.overbetuwedirect.nl/whatsapp    
05-12-2016 08:01
Beste buurtgenoten, De afgelopen weken is er meerdere keren ingebroken in auto's op het westeraam. Het ging daarbij voornamelijk om airbags van diverse merken auto's. Zowel gister als vanavond zijn er mensen bij auto's gezien die zich verdacht gedragen en erg veel interesse voor bepaalde auto's...
24-11-2016 16:06
SAMENWERKEN AAN MEER LEEFBAARHEID IN ELST-NOORD Op woensdag 23 november zijn Wijkplatform Elst Noord, Driestroom, de Variabele, gemeente Overbetuwe, Attent zorg en behandeling, Sociaal Kernteam en Forte Welzijn een unieke samenwerking gestart. De brede alliantie heeft een intentieverklaring...
08-11-2016 17:36
.. Na 4 jaar op rij de eerste plaats te behalen nu een wat mindere maar zeker een hele goede prestatie nl de 3de plaats bij de ElsterDorpsQuiz. Het team bestond uit Captain Feike Vlas, Erna v Zadelhoff, Piet Brocallus, Jan Bouwkneght en Jan Hoekzema. Van harte gefeliciteerd....  
18-10-2016 17:07
Laag inkomen in Overbetuwe? Voor mensen met een klein inkomen zijn het dure tijden. Scholen vragen ouderbijdragen en sport- en cultuurverenigingen heffen de contributie voor het nieuwe jaar. Het is niet altijd bekend dat een substantieel deel van deze kosten vergoed wordt door de gemeente...
10-10-2016 20:50
http://www.overbetuwe.nl/Werken_onderwijs_en_zorg/Jeugd_en_Jongeren/Buiten_spelen_in_Overbetuwe/Speelplan_Elst_Noord_2016   Hier is alles te lezen over de voortgang van de speeelplaatsen.
05-10-2016 09:05
Er  is een rondgang geweest door Dhr Willy Peters VZ WPEN en Dhr Patrick Donderwinkel van Vivare om de achterpaden, cq brandgangen te inspecteren op losliggenden tegels en andere obstakels. Diverse achterpaden zullen worden hersteld. Dan is er nog een opmerking van Vivare en WPEN..... De...
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Contact