Kom naar het Mobile Media Lab van de politie

05-10-2019 11:11

 

Kom naar het  Mobile Media Lab  van de politie

 

 

De truck staat in de week van de veiligheid op vrijdag 11 oktober van 10.00 uur - 16.00 uur in het Centrum van Elst, gelegen aan de Dorpsstraat. Komt u ook?

 

Zie hier de flyer

Flyer MML1.docx (341,9 kB) 

Nieuws

15-03-2015 18:47
We zijn de Sociale Kernteams continu op de kaart aan het zetten door regelmatig informatie te plaatsen. Willen jullie ons helpen en op jullie media bijgevoegd bericht plaatsen? Ik heb een groepsfoto als jullie die kunnen gebruiken maar moet ik via een aparte route versturen als jullie deze kunnen...
23-11-2014 20:12
  Watch-App! Iedere minuut vindt er in Nederland wel een inbraak plaats en als de avonden langer worden stijgt het aantal woninginbraken. Ook in uw buurt neemt het risico op een inbraak in de wintermaanden toe. Veilig wonen is bewust wonen. U kunt zelf een steentje bijdragen aan de...
15-11-2014 11:21
Hallo allemaal,   Vandaag heeft de werkgroep van de 3 Elster Wijkplatforms samen met een vertegenwoordiger van de Gemeente, de Stuw en de Politie vergaderd over het project Veiligheid voor Ouderen uit onze Gemeente. Dit gaat in ieder geval door, al wordt de uitvoering hiervan waarschijnlijk...
30-10-2014 17:20
Recent was ik in het gemeentehuis en zag daar bijgaande folder over de ‘Wielenfietsroute’, die een lengte heeft van 45 km   Wielenfietsroute_KAN_45km.pdf (2,3 MB)
16-10-2014 19:32
  Hallo iedereen en een bijzonder goedemorgen, Ik wil namens deze weg (al had ik het liever bij iedereen persoonlijk gedaan) nogmaals iedereen en natuurlijk ook onze sponsors bedanken, die er 20 september voor hebben gezorgd dat de Buren c.q. Bewoners dag van het Wijkplatform Elst Noord ,...
11-09-2014 14:51
            bewonersdag flyer willy.pdf (633837)
27-08-2014 20:25
BNK_BNK-23_140827_1.pdf (2260568)   Een mooi artikel over onze voorzitter Willy Peters.
27-08-2014 13:20
Geachte dorpsraden en wijkplatforms,   Misschien heeft u het al gelezen op onze gemeentesite of twitter: zaterdag 27 september vindt de tweede Woonmarkt Overbetuwe plaats. Deze markt vindt plaats van 11:00 tot 15:00 in de hal van het gemeentehuis in Elst. Natuurlijk bent u van harte...
27-08-2014 13:17
Excursie 'van Sonsbeek naar Lingezegen' toe. De belangstellende kan zich daarvoor aanmelden. 220814 Persbericht Excursie Van Sonsbeek naar Lingezegen.docx (51317)
01-07-2014 21:49
De bewoners kunnen dan op facebook van de politie. Hier worden weleens wat berichten geplaatst door de politie en bewoners kunnen hier ook op reageren. Klik op het logo  
<< 7 | 8 | 9 | 10 | 11 >>

Contact