Nationale Diabetes Challenge

21-04-2019 11:52

Komende maand start in Elst de Nationale Diabetes Challenge.

Vanuit Overbetuwebeweegt.nl ondersteunen wij dit initiatief.

 

Wilt u bijgevoegd nieuwsbericht delen via de kanalen van uw wijkplatform? De foto en de logo��s in de bijlage kunt u rechtenvrij gebruiken.

Alvast bedankt.

 

Als u vragen heeft, dan hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Astrid Kessels

 

Communicatiemedewerker

Team Advies

Gemeente Overbetuwe (tijdelijk bezoekadres: ��t Fort 4 in Elst)

 

0481-362123

 

Flyer Nationale Diabetes Challenge.pdf (1093495)
Nieuwsbericht Nationale Diabetes Challenge Elst.pdf (7117)
 

 

Nieuws

28-09-2013 12:45
Langste eettafel Datum: 28-09-2013 | Door: Willy Ik wil even een stukje schrijven over de langste eettafel, die wij i.v.m.de week van de eenzaamheid in Triade hadden georganiseerd samen met oa. de Stuw/Jongerenwerk/Bewoners en leiding van Triade en diverse vrijwilligers. Het was een groot succes...
04-09-2013 17:39
DOE MEE MET DE LANGSTE EETTAFEL !!  Stuw/Opstap doen hier aan mee op donderdag 26 september van 17.30 – 19.30 uur. We organiseren in het kernpunt Triade, Pr. Hendrikstraat 5a te Elst, een maaltijd voor mensen uit de gemeente Overbetuwe. Vrijwilligers van het eetcafé Triade, Opstap en het...
10-08-2013 08:40
Foto's Elly Holtrop Geacht bestuur   Deze vrijdag, 9 augustus, zijn de herinneringspaaltjes geplaatst bij alle koninglindes.   Het is een lange traditie dat gemeenten koningsbomen planten bij een troonwisseling. Ter gelegenheid van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander heeft...
31-07-2013 05:33
Op 3 juli 2013 vond er een bijeenkomst plaats van dorpsraden en wijkplatforms. Klik hieronder voor het verslag   Eigen bijeenkomstDenW.doc (74240)  
13-06-2013 18:17
 WPEN en de HvOB hebben samen met Vivare deze door Vivare betaalde (sleutelmuntactie van Vivare) BBBQ (buurtbarbeque) op zat 8 juni van 16.00 tot 21.00 uur op het pleintje naast het kantoor van de HvOB georganiseerd. H.v.O.B stelt o.a het gebouw ter beschikking en WPEN de tent. Hier een...
23-05-2013 20:48
Wmo centrum in Triade Persbericht 6 juni bew.avond WMO-centrum Elst Noord.doc (129536)
20-05-2013 19:57
    Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013   Mvr Sandra Mennen van de Gemeente Overbetuwe....(Foto Fred Bootsma) WMO_def.pdf (80,9 kB)    
01-05-2013 21:09
BELANGRIJK!!!!!!!   INFORMATIEAVOND WMO     KLIK HIER VOOR DE UITNODIGING