Tellers gezocht

21-02-2018 19:19

Op woensdag 21 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen.

Ook wordt op die dag een Referendum gehouden over de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten.

 

Voor het tellen van de stembiljetten van de Verkiezing en het Referendum ben ik op zoek naar nog zo’n 70 tellers verspreid over de 25 stembureaus in de gemeente Overbetuwe.

In het overzichtje hieronder ziet u hoeveel tellers er per stemlokaal nog nodig zijn.

 

naam

aantal tellers nog nodig

Gemeentehuis te Elst

-

Sportcentrum de Helster

4

Overbetuwe College

3

Kruisakkers

8

Verzorgingscentrum Tertzio

1

Brede School de Kersentuin

3

Onder de Toren

2

Het Westeraam

1

multifunctioneel centrum De Zon

-

Zorgcentrum Liefkenshoek, Heteren

4

Zalencentrum De Bongerd

11

Cunerahof, Driel

2

RKSV Driel

2

Dorpshuis Randwijks Hof

4

Verenigingsgebouw de Poort Andelst

2

Zorgcentrum De Hoge Hof, Herveld

-

Dorpshuis de Schakel

-

Verenigingsgebouw Valburg

4

De Wanmolen, Zetten

9

basisschool Ds. van Lingen

5

De Hoendrik

1

dorpshuis Beatrix (13-21 uur)

-

 

Graag uw hulp!

Ik zou u willen vragen of er binnen de dorpsraden en wijkplatforms mensen zijn die het leuk zouden vinden om hier mee te helpen.

Of kent u in uw persoonlijke kring mensen (vanaf 18 jaar ivm de werktijden) die dat zouden willen doen?

Stuur deze mail dan vooral naar hen door !

 

Aanmelden

Belangstellenden kunnen het beste even een mailtje naar mij sturen met daarin:

Naam

geboortedatum,

telefoonnummer

IBAN nummer.

 

Zij worden op 21 maart tegen 21.00 uur op het betreffende stembureau verwacht en het tellen duurt naar verwachting zo’n 3 -4 uur.

Op www.stembureauinstructie.nl staat meer informatie over hoe het tellen precies in z’n werk gaat.

Voor het tellen geldt een vrijwilligers vergoeding van €25,- (ongeveer 6,- per uur).

 

Alvast enorm bedankt voor uw medewerking!

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Babs Wiebe

Projectleider verkiezingen

Backofficemedewerker Publiekszaken

Gemeente Overbetuwe

Postbus 11

6660 AA ELST

0481-362 243

06-5808 1582

www.overbetuwe.nl

Nieuws

08-12-2020 15:29
Vanaf 1 januari 2021 veranderen de inzameldagen voor GFT-, PMD- en restafval. Nieuwsbericht afval 2021.pdf (110604)
08-12-2020 10:21
Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt voorlopig laatste rit op 11 december.    Helaas slecht nieuws voor u als reiziger. Wij hebben in overleg met Hermes/Breng besloten om tijdelijk de dienstregeling van Buurtbus 556 te stoppen na 11 december 2020.  Buurtbus 556 Overbetuwe hervatte op 30...
28-11-2020 12:42
          Buurtbus 556 Overbetuwe rijdt weer per maandag 30 november 2020. Goed nieuws voor u als reiziger, en onze vrijwilligers. Buurtbus 556 Overbetuwe hervat op 30 november 2020 de dienst weer. Wij rijden direct onze normale...
15-05-2020 10:00
2020.05.14_persbericht_lokale media.docx (27071)   De waardecheques van Overbetuwe Doet er deze keer in juni toch écht aan komen      
08-04-2020 09:51
Recent hebben we de bijeenkomst om samen met u na te denken over de visie voor de openbare ruimte helaas moeten annuleren. Op afstand werken we echter hard door aan het Kwaliteitsplan Openbare Ruimte. We hebben daarvoor een manier bedacht waarmee we toch uw inbreng kunnen ophalen. Graag willen we u...
07-04-2020 14:51
  Hierbij stuur ik de bijgewerkte lijst met initiatieven die zijn opgezet in Overbetuwe om mensen te ondersteunen in deze corona-tijd. Een aantal van de initiatieven is algemeen, daar kan iedereen gebruik van maken, andere zijn opgezet in- en voor het desbetreffende dorp of de...
30-03-2020 11:39
  Klik op de banner voor de site
27-03-2020 10:06
  In Memoriam Joop de Wolf. Hij overleed op 78 jarige leeftijd aan het Coronavirus. Joop, bedankt voor alles....we gaan je missen. Rust zacht. Namens Wijkplatform Elst Noord wensen we de nabestaanden heel veel sterkte. Willy Peters voorzitter.        
19-03-2020 14:36
Beste redactie, contactpersonen dorpscommunicatie/wijkplatform,   Eerder hebben we u informatie gestuurd over Overbetuwe Doet om via het dorpsblad of online dorpsgenoten te informeren over de waardecheques die begin april zouden worden verstuurd. Dit gaat echter niet door. Als u in de...