Testrit Brandweer Elst

03-05-2019 13:49

Elst 2-5-2019.

 

Op maandagavond 29 april 2019 heeft het WPEN in samenwerking met de Brandweer Elst een testrit met de TAS gehouden door enkele wijken in Elst Noord en een gedeelte van Elst Zuid om te zien of de Hulpverleningvoertuigen van Ambulance, Politie en Brandweer zonder problemen bij de opgegeven adressen kunnen komen.

Wij zijn tot de conclusie gekomen dat dit deze avond wel lukte, maar in sommige situaties leverde het voor de chauffeur de nodige problemen op, om op het juiste adres veilig en wel aan te komen. En gezien de aanrijd -tijd  is dit niet acceptabel , er zijn genoeg knelpunten (zie foto’s).

Hopelijk gaan ook de andere Wijkplatforms en Dorpsraden in hun eigen kernen hiermee aan de slag zodat de inwoners van de Gemeente Overbetuwe met een veilig en gerust gevoel kunnen gaan slapen.

 

Namens het Wijkplatform Elst Noord.

Willy Peters,

Vz.

Nieuws

21-04-2019 11:52
Komende maand start in Elst de Nationale Diabetes Challenge. Vanuit Overbetuwebeweegt.nl ondersteunen wij dit initiatief.   Wilt u bijgevoegd nieuwsbericht delen via de kanalen van uw wijkplatform? De foto en de logo��s in de bijlage kunt u rechtenvrij gebruiken. Alvast bedankt.   Als u...
31-12-2018 19:45
Hier de nieuwsbrief 2018/2019. Deze heeft ook in het Gemeentenieuws gestaan. WIJKPLATFORM.Nieuwsbrief dec. 2018.doc (959488)
30-09-2018 21:52
Spoorkruisingen Elst Noord 17 sept 2018.pdf (223802)    
18-09-2018 12:21
-Persbericht Wie wint eerste Duurzaamheidsprijs Overbetuwe24072018.pdf (251365)
31-07-2018 11:12
In de Gelderlander van 31 juli 2018 een leuk artikel over onze duizendpoot en tevens voorzitter van WPEN Willy Peters.  
27-07-2018 08:02
  Wie wint de eerste Duurzaamheidsprijs Overbetuwe? Welke organisatie en welke persoon hebben het beste idee, het mooiste plan of het meest kansrijke project om Overbetuwe duurzamer te maken? Dat is de vraag waar de jury van de Duurzaamheidsprijs Overbetuwe zich de komende maanden...