Uitgesteld!

16-03-2020 13:54
 

Geachte heer, mevrouw,

 

In lijn met de afgekondigde landelijke maatregelen met betrekking tot het Coronavirus worden de komende tijd overleggen die de gemeente organiseert en die geen spoedeisend belang hebben geannuleerd. Uw aanstaande overleg(gen) voor het Integraal Kwaliteitsplan Openbare Ruimte (IKP OR) worden geannuleerd.

Wij beraden ons momenteel op een andere werkvorm of overleg op een later tijdstip. Wij komen hier bij u op terug.

 

We willen u bedanken voor u bereidheid een bijdrage te leveren aan het IKP en hopen daar straks nogmaals gebruik van te mogen maken.

 

Oscar Mulder

Projectleider IKP Openbare Ruimte

Gemeente Overbetuwe

 

Nieuws

28-09-2013 12:45
Langste eettafel Datum: 28-09-2013 | Door: Willy Ik wil even een stukje schrijven over de langste eettafel, die wij i.v.m.de week van de eenzaamheid in Triade hadden georganiseerd samen met oa. de Stuw/Jongerenwerk/Bewoners en leiding van Triade en diverse vrijwilligers. Het was een groot succes...
04-09-2013 17:39
DOE MEE MET DE LANGSTE EETTAFEL !!  Stuw/Opstap doen hier aan mee op donderdag 26 september van 17.30 – 19.30 uur. We organiseren in het kernpunt Triade, Pr. Hendrikstraat 5a te Elst, een maaltijd voor mensen uit de gemeente Overbetuwe. Vrijwilligers van het eetcafé Triade, Opstap en het...
10-08-2013 08:40
Foto's Elly Holtrop Geacht bestuur   Deze vrijdag, 9 augustus, zijn de herinneringspaaltjes geplaatst bij alle koninglindes.   Het is een lange traditie dat gemeenten koningsbomen planten bij een troonwisseling. Ter gelegenheid van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander heeft...
31-07-2013 05:33
Op 3 juli 2013 vond er een bijeenkomst plaats van dorpsraden en wijkplatforms. Klik hieronder voor het verslag   Eigen bijeenkomstDenW.doc (74240)  
13-06-2013 18:17
 WPEN en de HvOB hebben samen met Vivare deze door Vivare betaalde (sleutelmuntactie van Vivare) BBBQ (buurtbarbeque) op zat 8 juni van 16.00 tot 21.00 uur op het pleintje naast het kantoor van de HvOB georganiseerd. H.v.O.B stelt o.a het gebouw ter beschikking en WPEN de tent. Hier een...
23-05-2013 20:48
Wmo centrum in Triade Persbericht 6 juni bew.avond WMO-centrum Elst Noord.doc (129536)
20-05-2013 19:57
    Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013   Mvr Sandra Mennen van de Gemeente Overbetuwe....(Foto Fred Bootsma) WMO_def.pdf (80,9 kB)    
01-05-2013 21:09
BELANGRIJK!!!!!!!   INFORMATIEAVOND WMO     KLIK HIER VOOR DE UITNODIGING