Werkzaamheden centrum Elst

07-02-2018 15:54

Goedemiddag,

 

Deze mail is bestemd voor alle wijkplatforms in Elst. Ik wil jullie namelijk informeren over de werkzaamheden in het centrum, die binnenkort plaatsvinden.

We gaan een deel van de parkeerplaatsen wijzigen van recht naar schuin parkeren, alleen op de Dorpsstraat tussen de Grote Molenstraat en de toegang naar het Land van Tap.

Daarnaast maken we een nieuwe doorgang voor voetgangers tussen het St. Werenfriedplein naar het Europaplein.

 

In bijgevoegde nieuwsbrief staat hierover meer informatie. Deze verspreiden we binnenkort aan de omwonenden en de winkeliers.

Ook staat over deze werkzaamheden een nieuwsbericht op onze website: https://www.overbetuwe.nl/Inwoners/Nieuws/Werkzaamheden_in_centrum_Elst

 

Werkzaamheden centrum Elst februari 2018.pdf (1160014)

Nieuws

13-10-2017 09:53
Alzheimer Café Overbetuwe: programma 18 oktober.   Op woensdag 18 oktober a.s. organiseren we een Alzheimer Café in Cultureel centrum de Wieken, aan de Prinses Irenestraat 49 in Elst. U bent van harte welkom vanaf 18.30 uur. Om 19.00 uur start het programma en we eindigen om 21.00 uur. De...
27-09-2017 11:16
  Elst Noord is gestart met een pilot van een buurtbedrijf: een organisatie die probeert klussen en werkzaamheden in de wijk te laten uitvoeren door bedrijven en vrijwilligers uit de wijk. Hiermee wil het buurtbedrijf het geld in de buurt houden en de leefbaarheid in de buurt verbeteren. ...
25-09-2017 08:52
  Het nieuwe fietspad is geopend!!!!!!!! Klik op de foto voor een fotosessie gemaakt door Tanja Vollebregt      
16-09-2017 10:08
  UITNODIGING Opening evenemententerrein Park Lingezegen zaterdag 30 september...
08-08-2017 17:55
Hier kunt u de enquete online invullen Klik op het logo en u komt bij de site. Een papieren versie kunt u via deze link downloaden. Enquête_Elst_20170807_v2.docx (20,9 kB)          
24-06-2017 14:29
Beste mensen Door omstandigheden kan de aangekondigde vergadering van woensdag 28 juni NIET doorgaan. Met vriendelijke groet.
02-05-2017 17:32
De vergadering van Elst Noord/LBG Koninginnebuurt vind plaats op 3 mei De agenda staat op april.
26-04-2017 20:46
De vergadering zal plaats vinden op woensdag 3 mei. De agenda is geplaatst, maar staat onder april.
23-03-2017 07:52
Een zeer geslaagde bewonersavond. De opkomst was zeer behoorlijk zo'n 75 bewoners van Elst Noord/Koninginnebuurt waren aanwezig. Na een voorstelronde van de verschillende organisaties had men de gelegenheid voor het stellen van vragen en in gesprek gaan met mede wijkbewoners. Ondertussen werden de...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Contact