Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

12-04-2021 14:53

Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

Rond deze tijd (in Elst tussen 16 en 20 april) ontvang je de Overbetuwe Doet waardecheque van € 7,-. Met het doneren van deze cheque help je initiatieven in je buurt of dorp.

 

Gebruik de cheque vóór 25 mei 2021 anders vervalt de waarde.

Er zijn al veel ideeën aangemeld, kijk snel op www.OverbetuweDoet.nl  welk initiatief jou aanspreekt! Je kunt ook helpen door materialen (bijv.planten, prijzen voor de bingo) te doneren, geld over te maken via Ideal of je als vrijwilliger op te geven.

Nieuws

10-08-2013 08:40
Foto's Elly Holtrop Geacht bestuur   Deze vrijdag, 9 augustus, zijn de herinneringspaaltjes geplaatst bij alle koninglindes.   Het is een lange traditie dat gemeenten koningsbomen planten bij een troonwisseling. Ter gelegenheid van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander heeft...
31-07-2013 05:33
Op 3 juli 2013 vond er een bijeenkomst plaats van dorpsraden en wijkplatforms. Klik hieronder voor het verslag   Eigen bijeenkomstDenW.doc (74240)  
13-06-2013 18:17
 WPEN en de HvOB hebben samen met Vivare deze door Vivare betaalde (sleutelmuntactie van Vivare) BBBQ (buurtbarbeque) op zat 8 juni van 16.00 tot 21.00 uur op het pleintje naast het kantoor van de HvOB georganiseerd. H.v.O.B stelt o.a het gebouw ter beschikking en WPEN de tent. Hier een...
23-05-2013 20:48
Wmo centrum in Triade Persbericht 6 juni bew.avond WMO-centrum Elst Noord.doc (129536)
20-05-2013 19:57
    Verslag WMObijeenkomst 14 mei 2013   Mvr Sandra Mennen van de Gemeente Overbetuwe....(Foto Fred Bootsma) WMO_def.pdf (80,9 kB)    
01-05-2013 21:09
BELANGRIJK!!!!!!!   INFORMATIEAVOND WMO     KLIK HIER VOOR DE UITNODIGING