Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

12-04-2021 14:53

Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

Rond deze tijd (in Elst tussen 16 en 20 april) ontvang je de Overbetuwe Doet waardecheque van € 7,-. Met het doneren van deze cheque help je initiatieven in je buurt of dorp.

 

Gebruik de cheque vóór 25 mei 2021 anders vervalt de waarde.

Er zijn al veel ideeën aangemeld, kijk snel op www.OverbetuweDoet.nl  welk initiatief jou aanspreekt! Je kunt ook helpen door materialen (bijv.planten, prijzen voor de bingo) te doneren, geld over te maken via Ideal of je als vrijwilliger op te geven.

Nieuws

25-09-2017 08:52
  Het nieuwe fietspad is geopend!!!!!!!! Klik op de foto voor een fotosessie gemaakt door Tanja Vollebregt      
16-09-2017 10:08
  UITNODIGING Opening evenemententerrein Park Lingezegen zaterdag 30 september...
08-08-2017 17:55
Hier kunt u de enquete online invullen Klik op het logo en u komt bij de site. Een papieren versie kunt u via deze link downloaden. Enquête_Elst_20170807_v2.docx (20,9 kB)          
24-06-2017 14:29
Beste mensen Door omstandigheden kan de aangekondigde vergadering van woensdag 28 juni NIET doorgaan. Met vriendelijke groet.
02-05-2017 17:32
De vergadering van Elst Noord/LBG Koninginnebuurt vind plaats op 3 mei De agenda staat op april.
26-04-2017 20:46
De vergadering zal plaats vinden op woensdag 3 mei. De agenda is geplaatst, maar staat onder april.
23-03-2017 07:52
Een zeer geslaagde bewonersavond. De opkomst was zeer behoorlijk zo'n 75 bewoners van Elst Noord/Koninginnebuurt waren aanwezig. Na een voorstelronde van de verschillende organisaties had men de gelegenheid voor het stellen van vragen en in gesprek gaan met mede wijkbewoners. Ondertussen werden de...
09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)
04-03-2017 22:01
Uw brief van Uw kenmerk Ons kenmerk Datum Verzonden...
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Contact