Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

12-04-2021 14:53

Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

Rond deze tijd (in Elst tussen 16 en 20 april) ontvang je de Overbetuwe Doet waardecheque van € 7,-. Met het doneren van deze cheque help je initiatieven in je buurt of dorp.

 

Gebruik de cheque vóór 25 mei 2021 anders vervalt de waarde.

Er zijn al veel ideeën aangemeld, kijk snel op www.OverbetuweDoet.nl  welk initiatief jou aanspreekt! Je kunt ook helpen door materialen (bijv.planten, prijzen voor de bingo) te doneren, geld over te maken via Ideal of je als vrijwilliger op te geven.

Nieuws

09-03-2017 20:51
Sociaal Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in alle dorpen in Overbetuwe Sociale Kernteams zoeken vrijwillig medewerkers in.docx (54470)
04-03-2017 22:01
Uw brief van Uw kenmerk Ons kenmerk Datum Verzonden...
26-12-2016 20:09
Aan allen, Toen ik zo juist langs de gemeentewei kwam, zag ik tot mijn grote vreugde dat de vernielingen die begin december waren aangericht op onze gemeentewei c.q. speeltuin door de gemeente zijn hersteld. Dus ook de plaquette die door het Wijkplatform Elst Noord tijdens de hernieuwde...
05-12-2016 08:40
    Een kleine moeite, maar wel een veilig gevoel. Meld u aan voor de whatsapp groep in uw buurt. Klik op deze link  http://www.overbetuwedirect.nl/whatsapp    
05-12-2016 08:01
Beste buurtgenoten, De afgelopen weken is er meerdere keren ingebroken in auto's op het westeraam. Het ging daarbij voornamelijk om airbags van diverse merken auto's. Zowel gister als vanavond zijn er mensen bij auto's gezien die zich verdacht gedragen en erg veel interesse voor bepaalde auto's...
24-11-2016 16:06
SAMENWERKEN AAN MEER LEEFBAARHEID IN ELST-NOORD Op woensdag 23 november zijn Wijkplatform Elst Noord, Driestroom, de Variabele, gemeente Overbetuwe, Attent zorg en behandeling, Sociaal Kernteam en Forte Welzijn een unieke samenwerking gestart. De brede alliantie heeft een intentieverklaring...
08-11-2016 17:36
.. Na 4 jaar op rij de eerste plaats te behalen nu een wat mindere maar zeker een hele goede prestatie nl de 3de plaats bij de ElsterDorpsQuiz. Het team bestond uit Captain Feike Vlas, Erna v Zadelhoff, Piet Brocallus, Jan Bouwkneght en Jan Hoekzema. Van harte gefeliciteerd....  
18-10-2016 17:07
Laag inkomen in Overbetuwe? Voor mensen met een klein inkomen zijn het dure tijden. Scholen vragen ouderbijdragen en sport- en cultuurverenigingen heffen de contributie voor het nieuwe jaar. Het is niet altijd bekend dat een substantieel deel van deze kosten vergoed wordt door de gemeente...
10-10-2016 20:50
http://www.overbetuwe.nl/Werken_onderwijs_en_zorg/Jeugd_en_Jongeren/Buiten_spelen_in_Overbetuwe/Speelplan_Elst_Noord_2016   Hier is alles te lezen over de voortgang van de speeelplaatsen.
05-10-2016 09:05
Er  is een rondgang geweest door Dhr Willy Peters VZ WPEN en Dhr Patrick Donderwinkel van Vivare om de achterpaden, cq brandgangen te inspecteren op losliggenden tegels en andere obstakels. Diverse achterpaden zullen worden hersteld. Dan is er nog een opmerking van Vivare en WPEN..... De...
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>

Contact