Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

12-04-2021 14:53

Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

Rond deze tijd (in Elst tussen 16 en 20 april) ontvang je de Overbetuwe Doet waardecheque van € 7,-. Met het doneren van deze cheque help je initiatieven in je buurt of dorp.

 

Gebruik de cheque vóór 25 mei 2021 anders vervalt de waarde.

Er zijn al veel ideeën aangemeld, kijk snel op www.OverbetuweDoet.nl  welk initiatief jou aanspreekt! Je kunt ook helpen door materialen (bijv.planten, prijzen voor de bingo) te doneren, geld over te maken via Ideal of je als vrijwilliger op te geven.

Nieuws

28-06-2015 18:48
Een zeer geslaagde dag Park Lingezege. Wijkplatform Elst Noord, Leefbaarheidsgroep Koninginnebuurt en Leefbaarheidsgroep De helster hebben op zondag 28 juni een bijdrage geleverd aan Dag van Park Lingezeg en wel in de vorm van het bakken van pannekoeken. De opbrengt van deze overheerlijke baksels...
15-03-2015 18:47
We zijn de Sociale Kernteams continu op de kaart aan het zetten door regelmatig informatie te plaatsen. Willen jullie ons helpen en op jullie media bijgevoegd bericht plaatsen? Ik heb een groepsfoto als jullie die kunnen gebruiken maar moet ik via een aparte route versturen als jullie deze kunnen...
23-11-2014 20:12
  Watch-App! Iedere minuut vindt er in Nederland wel een inbraak plaats en als de avonden langer worden stijgt het aantal woninginbraken. Ook in uw buurt neemt het risico op een inbraak in de wintermaanden toe. Veilig wonen is bewust wonen. U kunt zelf een steentje bijdragen aan de...
15-11-2014 11:21
Hallo allemaal,   Vandaag heeft de werkgroep van de 3 Elster Wijkplatforms samen met een vertegenwoordiger van de Gemeente, de Stuw en de Politie vergaderd over het project Veiligheid voor Ouderen uit onze Gemeente. Dit gaat in ieder geval door, al wordt de uitvoering hiervan waarschijnlijk...
30-10-2014 17:20
Recent was ik in het gemeentehuis en zag daar bijgaande folder over de ‘Wielenfietsroute’, die een lengte heeft van 45 km   Wielenfietsroute_KAN_45km.pdf (2,3 MB)
16-10-2014 19:32
  Hallo iedereen en een bijzonder goedemorgen, Ik wil namens deze weg (al had ik het liever bij iedereen persoonlijk gedaan) nogmaals iedereen en natuurlijk ook onze sponsors bedanken, die er 20 september voor hebben gezorgd dat de Buren c.q. Bewoners dag van het Wijkplatform Elst Noord ,...
11-09-2014 14:51
            bewonersdag flyer willy.pdf (633837)
27-08-2014 20:25
BNK_BNK-23_140827_1.pdf (2260568)   Een mooi artikel over onze voorzitter Willy Peters.
27-08-2014 13:20
Geachte dorpsraden en wijkplatforms,   Misschien heeft u het al gelezen op onze gemeentesite of twitter: zaterdag 27 september vindt de tweede Woonmarkt Overbetuwe plaats. Deze markt vindt plaats van 11:00 tot 15:00 in de hal van het gemeentehuis in Elst. Natuurlijk bent u van harte...