Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

12-04-2021 14:53

Zet de Overbetuwe Doet waardecheque in voor jouw buurt!

Rond deze tijd (in Elst tussen 16 en 20 april) ontvang je de Overbetuwe Doet waardecheque van € 7,-. Met het doneren van deze cheque help je initiatieven in je buurt of dorp.

 

Gebruik de cheque vóór 25 mei 2021 anders vervalt de waarde.

Er zijn al veel ideeën aangemeld, kijk snel op www.OverbetuweDoet.nl  welk initiatief jou aanspreekt! Je kunt ook helpen door materialen (bijv.planten, prijzen voor de bingo) te doneren, geld over te maken via Ideal of je als vrijwilliger op te geven.

Nieuws

01-07-2014 21:49
De bewoners kunnen dan op facebook van de politie. Hier worden weleens wat berichten geplaatst door de politie en bewoners kunnen hier ook op reageren. Klik op het logo  
30-05-2014 09:51
VOETBAL KIJKEN IN DE UITVLUCHT!!!!!!     ALLE WEDSTRIJDEN VAN HET NEDERLANDS ELFTAL zijn te zien in de Uitvlucht Onder het genot van iets lekkers. Dus kom gezellig allemaal kijken   Jongerencentrum De Uitvlucht Prins Hendrikstraat 5a (gebouw Triade, 1ste...
25-05-2014 09:28
De tijd vliegt. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik u benaderde met de vraag om beschikbaar materiaal bij mij aan te leveren. Helaas heb ik niet van iedereen een reactie vernomen. Het materiaal, dat ik ontving, zend ik u hierbij toe met het verzoek dit op uw eigen website te plaatsen. Ik doe dat...
02-05-2014 18:50
    NOORD TANGENT DEFINITIEF VAN DE BAAN. Na jarenlang strijden is het gelukt........de Noord tangent is definitief van de baan. Willy Peters van Wijkplatform Elst Noord en Ben Holtrop vanLBG Koninginnebuurt hebben dit heden middag te horen gekregen van wethouder Jan van Baal. Willy...
25-04-2014 16:21
  Op 25 april 2014 is onze penningmeester Theo van Beuning benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau. Theo van harte gefeliciteerd...je hebt hem dik verdient!!!!!   Foto: Henk  ten Westenend  
16-04-2014 16:03
We kregen het trieste bericht van het toch nog plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerde bestuurslid   Joke de Wolf.   We wensen haar man en verdere familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.  
15-04-2014 07:48
 ‘Sport doet meer’  begint met eerste tennislessen ! ‘Sport doet meer’ start op dinsdagmiddag  22 april om 14.30 uur op de tennisbanen van de Helster te Elst met de eerste tennislessen voor mensen met een Wajong-uitkering. Met dit initiatief  van Driestroom, tennisvereniging de...
14-03-2014 10:32
Persbericht _ Nieuwe hobbyclub van Stuw Platform Overbetuwe in samenwerking met Tertzio.doc (107008)              
05-02-2014 14:30
Hallo allemaal,   Sinds een 1/2 jaar is er op de woensdagmorgen in het Triadegebouw aan de Prins Hendrikstraat 5a van 10 tot 12 uur een gezellige koffiemorgen waar iedereen van harte WELKOM is voor vragen van allerlei aard - een kopje koffie - gezellig praatje - krantje lezen - spelletje...